tirsdag 23. september 2008

{Ukens Søteste} Åshilds skisse

Her kommer nye Ukens Søteste!:)

Maya har valgt SasSa sitt kort:
Dette kortet er noe av det lekreste jeg har sett på leeenge! Nyydelige farger og fargeleggingen er helt utrolig nyydelig! Farger og detaljer er nydelig satt sammen,til ett skikkelig magiskt kort :) Sassa har inspirert meg ett utall ganger med sine fantastiske kreasjoner,også denne gangen! Tusen tusen takk for att du deler av deg med dine fantastiske kort,Sassa!


Anne Kristine har valgt Pia sitt:
Et nydelig og litt utradisjonelt julekort. Likte veldig godt lag på lag som hun har brukt på dette kortet. Legg merke til glitteret som er på kantene og skaper en flott stemning. Swirlen , grenen og piken med hjertene er et flott blikkfang. Takk for all inspirasjon du gir oss med det du lager, Pia.

Hanne har valgt Anne Bodil sitt kort:
Et slående vakkert kort, med en genial sammensetning av farger og detaljer. Først ble jeg helt betatt av helheten. Deretter ble jeg sittende og måpe over alle de lekre detaljene, med litt "frekke" stilkombinasjoner som likevel utgjør en så nydelig og samstemt helhet. Dette synes jeg virkelig er et kunstverk av et kort!

Kristine har valgt Jeja sitt kort:
Denne uken syns jeg ukens søteste var Jeja's kort. Hun har laget et kjempestilig kort i blått og svart. Hun har med stilige detaljer i pynten som tar opp fargene i mønsterpapiret. Og den swirlen er jo bare råkul! Rett og slett et tøft kort!

Vyan har valgt Jannhild sitt kort:
Denne uken måtte det bli Jannhilds kort. Har sjelden sett noe så stilfullt, elegant og nydelig, og utrykket passer så enormt godt til temaet på kortet. Fargene harmonerer perfekt sammen og skissen kommer kjempetydelig fram <3 Tilogmed inni kortet som er like vakkert som innsiden. Detaljene er fremragende!!! Og kortet totalt til å forelske seg i. Derfor ble det min ukes favoritt :O) Bra jobba Jannhild :O)

Anita har valgt Gladie sitt kort:
Et helt nydelig kort, falt sånn for den bølgete kanten med bokside bak og ikke minst de varme flotte fargene som kontrast til de kalde og lyse. Sommerfuglen og blonden er nydelige detaljer, rett og slett et utrolig flott kort, Gladie!

Åshild har valgt MaritO sitt kort:
Jeg er så i høststemning for tiden, og nyter nydelig høstvær, soppturer, fargerike blader og frisk luft. Så - jeg falt pladask for høstkortet ditt, Marit! Jeg liker høststemningen du har fått frem, men også den spennende måten å kombinere de forskjellige elementene på. Et kort som blir lagt merke til, uten tvil!
(Jeg må også få lov til å si tusen, tusen takk for alle dere som lot dere inspirere av skissen min! Jeg har kost meg glugg ihjel med å se på alle de utrolig flotte løsningene dere har lagt ut!)


Utrolig mange flotte bidrag denne uken også, tusen takk til alle dere som deltar!:)

6 kommentarer:

Gladie sa...

Grattis alle sammen, det er så kjekt å følge med på alt det lekre dere lager - og ikke minst utrolig inspirerende! :)

Jeg er virkelig beæret over å finne meg i denne forsamlingen. Tusen takk! :D

eba sa...

Så mye nydelig og inspirerende! Gratulerer til alle som ble utvalgt!

Anonym sa...

Gratulerer!!

Jannhild sa...

Gratulerer til alle!! Kjempeflotte bidrag!!
Og mitt i den rekken!!! Det er en ære å være blandt ukens søteste!! Tusen tusen takk for den utrolig flotte beskrivelsen, Vyan!!!!

Solveig sa...

Gratulerer!!

anne bodil sa...

Så gøy at mitt kort også ble valgt til ukens søteste. Tusen takk! Og gratulerer til dere andre også. :)