tirsdag 13. januar 2009

{Ukens søteste} Anne Kristines Skisse

Da er det igjen klart for Ukens Søteste!
Nytt av året er att hver enkelt av oss i DT,velger ett kort hver uke.
Dette for å gjøre ting litt enklere for oss i DT og ikke minst for å virkelig få frem denne ukens søteste :)

Og jeg har vært så heldig å få lov til å begynne!

Det kortet jeg har valgt som Ukens søteste er;

Yvonne`s nydelige og hjertevarme kort!

Jeg falt pladask når jeg kom innom bloggen hennes for å se :)

Kortet oser virkelig av varme og glede!
Med nydelige varme farger og lekre detaljer.
Nyydelig malt og så lekkert med blomstene.
Ett kort til å bli glad av!
Tusen tusen takk Yvonne for inspirasjon!!

5 kommentarer:

Aud sa...

Gratulerer Yvonne! Dette var kjempeartig å lese! :o)

Yvonne sa...

1000 takk Maya for flotte ord. Det var utrolig koselig å lese. :)Kjempeflott at jeg kan bidra til litt inspirajon. Det er jo bare såååå mange utrolig flotte kort som er med.

Kjempeherlige utfordringer.


Takk Aud. :)

Angella sa...

Det var utrolig nydelig kort *sukk*...:)
Grattis Yvonne!

eba sa...

Gratulerer. Det var nydelig!

Hege-Annie Simonsen sa...

Et nyyyydelig kort! :)