fredag 18. juni 2010

Sommerutfordring

Hei alle sammen :)
Vi vil starte opp med deisgnere og vanlige Fredags-utfordringer 6 August.
Imens vil vi ha en sommerutfordring gående.

Utfordringen er : VIS OSS HVA DU GJØR I SOMMER!!!
Altså lag et kort hvor du viser oss hva du gjør, kan tolkes på mange måter :)

Dere kan levere så mange bidrag dere vil, og får et lodd per bidrag. Tre vinnere vil trekkes og offentligjøres 6 August.
Premiene er hemmelige og vil bli sponset av Inger Marie, Nancy og Lene.
Fristen for innlevering er kl. 18:00 torsdag 05 August.
Vi gleder oss til å se hva dere lager!!!
Vil ønske dere en riktig god sommer og håper å "se" mange av dere hos oss Fredag 6 August.

Link til innlegget ditt via Inlinkz linken nedenfor.

PS!!! Vil minne om at fristen på DT-søknader går ut Fredag 25.06.

Sommerklem fra Lene, Nancy og Inger Marie :)


5 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

For en koselig sommerutfordring! Den passet meg ypperlig! Kanskje med tanke på nettopp hva jeg skal i sommer??

Unknown sa...

Så bra Elisabeth, glede oss te å se alle kortene som blir lagt i løpet av sommaren :D

Anonym sa...

:-) Får se om jeg ikke får hivet meg på denne utfordringen deres!

Blir spennende å se hvem som kommer i DT! Skulle veldig,veldig, veldig gjerne ha søkt, men med råd fra ei voksen bloggvenninne (jeg har prøvd med DT-søknad før til annen utrfordringsblogg), så er det nok best for meg å vente til jeg blir litt eldre.. (er 12. år nå.) Sånn at det ikke vil gå ut over skolearbeid, og slike ting.. :-) *Vondtihjertetåikkesøke!* Får glede meg over de som kommer i DT denne gang, så kommer kanskje jeg vet i ett eller annet DT når jeg blir litt større og tør å ta den utfordringen.. ;o)

Masse lykke til! Når dere starter denne utfordringsbloggen igjen, så skal jeg virkelig være med på utfordringene deres og "støtte dere"..

God helg, og god sommer! :o)
KLem

Camilla sa...

Glad Sommar önskar Camilla

lene´s hobby å sånn sa...

Fortsatt god sommer alle sammen og happy scrappin!!