torsdag 2. september 2010

Ukens godbit :)

Da er det Torsdag og tid for uken godbit!
Det er Lene sin tur å velge:
Man kan trygt si at eg hadde mye å velge mellom denne gangen;)
Eg har valgt Margareth sin eske som ukens godbit.

Begrunnelsen er: Eg elsker esker og eg elsker fargen blå!
Dette er nok en av de lekreste eskene eg har sett, digger hengslene på sidene og hjørne-swirlene!
En fryd for øyet:)
Gratulerer Margareth, send oss mail-adressen din, så skal du få en badge du kan ha i bloggen din.
Klemmer fra Sukkersøtt-jentene:)

4 kommentarer:

lissy-hanne sa...

Hvor er den flot

Jajja sa...

TUSEN tack för Er vackra och inspirerande blogg. Vill gärna ge Er denna award, om Ni vill ta emot den. Ni är den väl värda!

Mvh// Vanja

Varsågoda: http://vanjas-pysselblogg.blogspot.com/2010/09/min-andra-award.html

Margareth sa...

Jippi, tenk at min eske ble velgt som ukens godbit blandt så mange flotte bidrag,jeg ble utrolig glad og stolt. Tusen, tusen takk.
God helg, og en stor KLEM

Scrappegal sa...

Nyyyydelig!!!!
Gratulerer!! :)